Det händer mycket hela tiden

Har tränat sen lite innan nyår men efter nyår tog jag tag ordentligt. Tränar hemma och på gymmet. Fredrik har blivit men personliga tränare och kör med mig så hårt att jag nästan vill strypa honom haha. Han hjälper mig både med maten och träningen. Så inom kort ska ett bra resultat synas. Gårdagens träning var hemsk, kunde inte gå ut från gymmet så Adde fick hämta mig och skjutsa mig till Linn. Hade lite ont i ryggen från den lite klantiga händelsen i söndags. Så fokuserade och tränade benen för det mesta. Körde 30kg på benen. Kommer inte kunna gymma fören torsdag då jag imorgon ska på polisförhör.
Fick nya träningsskor av pappa nu när han köpte gymkort, rosa svarta och gröna Salming från klubbhuset i Allianshallen. Dom är verkligen super sköna och matchar mina tränings tights👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0