Det blir inte alltid som man vill

En tuff dag med hårda beslut, varit hos veterinären sen klockan halv 1, vi lät Mini och Indra somna in. Mycket tårar. Mådde nästintill så illa att jag ville kräkas. Satt och grät med lilla mini i knät då han kollade på mig med sina söta ögon å pussade bort mina tårar. Helt oförstående vad som skulle hända lekte han med de andra hundarna på golvet. Jobbigast va att släppa taget om honom när veterinären kom för att hämta honom å ta honom till ett annat rum. Hon kom fram till mig när han sov i min famn å sa "kam jag ta valpen nu" å så togs han från mina armar, lilla hjärtat bara 6 veckor men han har det bättre nu. Hans syskon va 3 gånger så mycket större än honom och de berodde på ett hjärtfel han hade. Indra hade fått jätte allvarliga patella problem som gjorde att hon led, hennes knän böjdes utåt och hon skrek ibland när hon sprang för att det gjorde ont. Vi ses i himlen älsklingarna ❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0