Tonårstest

Bara för att jag har extremt tråkigt.
Till er nya, här har ni chansen att lära känna mig lite! 
Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja
Hur många har du varit kär i på riktigt? 2
Är du kär just nu? Nej
Tio frågor om dig själv
Namn? Linn
När fyller du år? 16 maj
Några piercingar? öronen tungan läppen och naveln
Vad har du på dig just nu? jeans, stickad tröja och underkläder
Vilken årstid är bäst? sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna upp med ngn och äta en jäääätte frukost
Vad tycker du mest om hos dig själv? haha jadu.. min öron är söta
Vad är du bra på? äta dricka sova
Vem älskar du mest på denna jorden? mina vänner och hundar
Tre frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? emelie
Vem är snyggast av dina vänner? många är jävligt snyygga!
Vem är mest partyprisse av dina vänner? hahah jadu.. dom flesta av mina vänner är det
7 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? jarå
vem är farligast i din familj? min syster
Vem ser roligast ut i din familj? min broder
Vem är coolast? jag såklart
Vem sover du oftast med? haha mina hundar
Roligaste kvällen med familjen? haha typ julafton för några år sen
10 frågor om idag
Vad har du gjort? vart i skolan sen stan o sen hemma hos mig med emelie
Vad ska du göra nu? fortsätta med dethär sen börja gå o lägga mig
Har du gjort något dåligt idag? haha inte vad jag kmr på
Vad har du ätit idag? mjölk och kakor, wok, pasta & korv , godis, glass, kyckling & ris
Har du duschat idag? ja
Är du trött nu? lite
Vad händer idag? ingenting speciellt 
Går du i skolan? ja
Annat
Hur mår du just nu? jätte bra
Har du piercat dig? yes
Är du hungrig nu? ja, alltid hungrig
Vad är klockan nu just nu? 21.39
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? inga
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? mamma
Vem sms:a till dig senast? ngn som jag inte knr
Vem sms:a du till senast? emelie
Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? någon timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? någon vecka sen
Övrigt
Gillar du punk? nja 
Har du sminkat dig idag? ja
Musik
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vilket är ditt favoritband/artist? ingen aning har inte ngn speciell
Vad gillar du för musik? typ allt 
Kläder
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Smink och hår
Använder du mascara? ja
Använder du wax? ne
Använder du ögonskugga? ne
Använder du kajal? sometimes
Använder du hårspray? nje
Använder du volymspray? ne
Använder du mousse? ne
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? ne
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? iblaaand
Använder du foundition? ja
Använder du rouge? ne
Uppsatt hår eller hängande? beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar ibland 
Kärlek
Är du kär just nu? nej
Har du kysst någon idag? nej
När kysste du någon senast? några dagar sen
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha inte vad jag kommer ihåg
Vem sov du senast bredvid? emelie tror jag
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? haha vet inte
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nja
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? runt 20 tror jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? lol nej 
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? never 
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? stilig stil!! ha lol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0