Sanningar

Jag blir kär alldeles för lätt och tröttnar för fort, är otroligt lättlurad och har ett as fult garv, jag älskar att handla och fika, kakor och glass är mycket bättre än godis. Jordgubbar är min favorit frukt/bär. Marabou är den godaste chokladen, Ben & Jerry pish food, cookie dough och fairly nuts är dom 3 godaste, hund är mitt favorit djur och jag har 2 stycken. Jag blir lätt irriterad, arg och ledsen. Har hellre en riktigt vän än 10 falska, jag hatar spindlar, coca coola, clowner, andra småkryp, p12er och pedofiler. Jag är kär nu. Jag är klantig som fan. Är nog den osmidigaste personen ni vet. Spelar innebandy i Storvreta, har föräldrar bor på 2 olika ställen. Orkar inte berätta mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0