Lalalala

Härlig kväll/natt/morgon, gick till Gårn vid 19 typ, kolla på film, rökte vattenpipa, sen vid 01:00 kommer Öhman, David, Viktor, Emil å några till, så matte får iväg oss till något läskigt torn eller vettefan vad de Va, låg långt åt helvete in i rasbokil, säkert 1,5 mil in, tog 45 min iaf att komma fram + att vi fick gå säkert 5 min in i skogen oxå i hög snö men de va rätt kul! Men äckligt va de iaf inuti! Allt va ruttet å trasigt, typ 200 trappor kändes de som å att kolla ner genom en bort när jag va säkert 50-60 m upp fa sjukt, höll på dö! Vi va tillbaka vid 3-4 tiden snacka och vi 7 imorse åkte jag till Marcus å haha sov med honom fram till 11. Typ så, är F1 trött å har även slaggat i 3,5 h i Linns säng, tror jag stannar hemma ikväll men vill köpa godis så jag har något å göra ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0